MANASTIR LEPAVINA - SRPSKA PRAVOSLAVNA CRKVA

ČUDA PRESVETE BOGORODICE LEPAVINSKE:SVEDOČANSTVO 14

"U razgovoru sa prijateljicom sam čula za manastir Lepavinu i čudotvornu ikonu Presvete Bogorodice. U devetom mesecu 1996. godine smo prvi put posetili manastir i od tada ga redovno posećujemo svaki mesec. Meni lično su se dogodile neobične pojave. Ja sam R. P., imam 43 godine, verujem u Boga, po veroispovesti sam rimokatolkinja. Moj muž je pravoslavne vere. Poštujemo i jedne i druge svetke, slavimo dva Uskrsa i dva Božića.

Kada sam prvi put bila u manastiru, od o. Gavrila sam dobila dve kopije čudotvorne ikone Majke Božije Lepavinske, jednu manju, a drugu veću. Ovu veću držim na noćnom ormariću u spavaćoj sobi. Jedne noći, bilo je to posle prve posete manastiru, probudila sam se oko dva sata posle pola noći. Nešto me je vuklo da se okrenem i pogledam ikonu. Na njoj sam videla Isusov lik, ali u starijoj životnoj dobi (kao u manastiru na desnoj strani), kako pokreće ruku kao da me zove k Sebi. Ja sam tada bila potpuno budna i nekih desetak minuta nisam mogla doći k sebi, ali se nisam bojala.

Drugi događaj se zbio nakon drugog odlaska u manastir (bili smo u manastiru 13. oktobra 1996.), a na samu Svetu Petku (27. oktobra). Probudila sam se oko pola devet ujutro, ali mi se nije ustajalo. Mislila sam: još ću se samo malo odmoriti, pa onda ustati. Međjutim, zadremala sam i usnula o. Gavrila. Bio mi je okrenut leđima i posvećivao je moju kćer, koja je ležala u nečemu sličnom kovcegu. Kad je posvetio, ona se podigla i srećno se smešila. U tom času sam začula strašnu eksploziju, trgnula se i odmah pogledala na sat - bilo je 9 casova i 10 minuta. Sedela sam ukočena od straha u krevetu i mislila da nam je u dvorištu eksplodirala bomba. Pitala sam muža da li je on šta čuo, rekao je da nije. Kasnije sam pitala i svoju susedu, ali ni ona nije ništa čula. Tada sam zaključila da mi se nešto time htelo reći, ali ni danas ne znam šta.

Treći put smo bili u manastiru Lepavini u novembru. Prisustvovali smo liturgiji, posle koje nam je o. Gavrilo čitao molitvu ispred čudotvorne ikone Majke Božje. Kući smo stigli oko šest sati posle podne. Pošto imam problema sa cirkulacijom, bila sam dosta umorna te sam legla da spavam. Oko 45 minuta posle ponoći spustila mi se krv na nos i curila negde do 1 cas i 20 minuta. Iscurilo mi je dosta krvi i ponovo sam se osećala umornom. Curenje krvi mi se ponavljalo kroz čitavu sedmicu i po danu i po noći. U nedelju mi se krv spustila poslednji put, a tada sam tokom noći imala jos jedan čudan događaj. Legla sam da spavam, a oko pola noći me je probudilo šuškanje iz pravca noćnog ormarića na kome držim ikonu Majke Božje Lepavinske. Zvuk je bio sličan šuškanju brokatnih haljina. Okrenula sam se prema ikoni da vidim šta to šuška. Primetila sam neku senku koja se udaljavala od ikone Majke Bozje.

Nastojali smo da redovno jednom mesečno posećujemo manastir Lepavinu, a zadnji put smo bili sedam dana pre katoličkog Uskrsa. O. Gavrilo nam je pročitao molitvu ispred ikone Majke Božje i uzeli smo osvećenu vodu. Meni je lekarka dala uputnicu za vađenje krvi i rekla da moram biti na dijeti. Ja sam nekako zaboravila na dijetu, a već sam prekosutra trebala ići na vađenje krvi. Razmišljala sam da odustanem, ali ipak sam otišla. Veče i dan pre vađenja krvi popila sam oko jednu i po litru vode iz manastira. Sutradan sam otišla na vađenje. Nalazi su bili iznenađujući. Pokazivali su mi normalnu količinu masnoća u krvi (1,30, dok sam pre imala između 3,60 i 5,60).

Nedugo nakon toga pojavio mi se na oku ječmenac, veličine pola zrna pšenice. Do podne sam ga četiri-pet puta namazala vodom iz manastira, da bi popodne ostala samo crvena mrlja. Sutradan je i ona nestala.

Jednoj mojoj prijateljici, koja je imala ružnu ranu na nozi, takođe sam dala vodu iz manastira, da maže ranu. Ona je ranu već lečila raznim mastima i prašcima, ali bez rezultata. Nakon četiri dana ispiranja rane sa manastirskom vodom, ostala je samo crna mrlja, koja je za neko vreme potpuno nestala.

Malu ikonicu Presvete Bogorodice stalno nosim sa sobom u novčaniku. Ja, moja deca i muž se svaku veče molimo pred ikonom Presvete Bogorodice. Kad držim ikonu u rukama, osećam da mi srce počinje brže kucati. Mislila sam da je to slučajno, ali nije. Merila sam pritisak pre molitve i posle, i obavezno je posle povišen, a otkucaji srca brži za 15 otkucaja.

Zahvalna sam Bogorodici Lepavinskoj i sve te događaje tumačim na pozitivan način. Dolaziću u manastir Lepavinu kad god budem mogla, skupa sa mojim mužem i mojom decom. Zahvalni smo i o. Gavrilu na njegovim molitvama".

P. R.

KOMENTARI NA POSTAVLjENE TEME SA PROFILA O.GAVRILA NA FEJSBUKU

Dana Lebic
Hvala Gospodu molite se oce Gavrilo i za nas da nas gospod razrjesi necistih sila.
Vujadin Vidanović
Presveta Bogorodice moli Boga za mene grešnoga
Draga Vasek
I ja sam dozivela cudo nakon drugog odlaska u man. Lepavinu. Presveta Bogorodica je pomogla mojoj bolesnoj prijateljici da prezivi neizlecivu bolest.I sada je ziva.
Goran Nina Bugarinovic
jedini razlog da dodem u hr je da odem u manastir,i da sretnem o.Gavrila i pomolim se pred ikonom,naam se da ce i to jednom biti,hvala na ovim svjedocanstvima jer to daje jos vecu nadu izgubljenim dusama,Amen
Dragana Maaß
Spasi nas presveta bogorodice gresne
Jelena Vukelic Jelic
Pomiluj nas Presveta Bogorodice i spasi ovako gresne.Amin.
Jelena Jankovic
spasi nas bogorodice gresne+++
LJiljana Botić Vilotić
Blagoslovite ,oče Gavrilo!Meni se želja ispunila .Išla sam na poklonjenje čudotvornoj ikoni Bogorodice Lepavinske.Taj osjećaj se ne može opisati to treba doživjeti.
Raja Gvozdenovic
Presvetaja izbavljaj nas ,uvek gresne,amin!+++
Jelena Biljic Gaillard
Hvala ti Bogorodice sto si uvek uz nas gresne !
Tanja Sanković-Mijatović
Prečista i Preblagoslovena Bogorodice spasi nas grešne!
Petrovic Suncica
Presveta Bogorodice spasi nas gresne
Stojanka Engelberger
presveta Bogorodice spasi nas .....
Sonja Stanisic
Presveta Bogorodice cuvaj me i spasi od svakog zla
Mirela Mircic
PRESVETA MAJKO LEPAVINSKA MOLI BOGA ZA NAS,GRESNE

(ova tema ima 6126 poseta)